Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 aprilie 2010

Why tell the truth when you can lie?


I'm back!Am gasit inspiratia pentru urmatoarea postare si m-am pus pe treaba,nu cumva sa imi scape momentul.
Hmmm...bun ,sa incepem cu o intrebare:mai poti avea incredere in cineva?Sti foarte bine ca nimeni nu iti este 100% loial,ca fiecare din jurul tau are un anumit interes cand iti da un sfat.Parintii?da,daca vrei sa ajungi un om frustrat care la 40 de ani inca locuieste cu parintii...be my guest!

Nu,eu ma refer la oamenii din viata ta ,pe care ii sti din facultate,liceu,generala,s.a.m.d..In persoana cu care ai petrecut ani buni,ai impartit bune si rele,ai avut sau mai ai incredere?daca da inseamna ca e cazul sa tragi obloanele si sa casti bine ochii.
Nimeni,dar absolut nimeni nu va fi alaturi de tine doar pentru ca ....pai esti simpatic si iti vreau binele.
Pune-te tu in postura lor si o sa iti dai seama ca am dreptate...cine mai face in ziua de azi un bine,with no strings attached?
Traim intr-o lume in care fiecare sapa pe oricine ,cu conditia sa se scape.Nu mai exista nici un motiv pentru a avea incredere ca persoana de la celalalt capat al telefonului iti spune adevarul,si ca mai si crede ceea ce spune.
Probabil voi stiati asta deja ...de data aceasta promit ca nu voi uita nici eu!Am sa tin cont de ceea ce spun altora,nu doar de ceea ce mi se spune.Voi tine minte ca pana si cel care nu mai are nimic de pierdut ,tot te va trada!Dar tot tu vei fi cel care se va simti prost ca a avut incredere ...



~ To be continued ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu